Kurkkaa videolta hurmaavien fondiaanien Tanja Pihan ja Mari Aulion kuvaus siitä, miten Fondia on kehittänyt organisaatioonsa myynnillisen kulttuurin, ja miten se auttaa yrityksen kasvussa. Entä miksi Fondia valitsi avukseen Differon asiantuntijoidensa myyntivalmiuksien nostamiseen?
Yhteistyön taustaa
Fondian liikevaihto kasvaa n. 15-20 % vuodessa, ja se panostaa suuresti asiantuntijamyyntiin. Verkkovaikuttavuus nähdään keskeisenä osana asiantuntijamyynnin työkalupakkia!
Lakipalveluiden ostamisen uudelleenajattelija Fondia käynnisti Fondia Sales Academyn asiantuntijoilleen vuoden 2019 aikana. Asiantuntijoilla on Fondialla keskeinen rooli myynnissä ja markkinoinnissa: Osa asiantuntijoista on farmereita ja osa huntereita.
Fondia Sales Academyn lähtötilanteessa Fondian asiantuntijoilla oli kaikilla olemassa olevat LinkedIn-tilit, ja social selling -taidot olivat isolla osalla jo kehittyneet pitkällekin. Tähän yritys kaipasi systematiikkaa, innostusta ja valmiuksien nostoa.
Tanja Piha, Growth Booster Fondia
Social selling
Miten toimia verkossa niin, että se edesauttaa myyntiä tai tuo selkeää apua markkinointiin? Social sellingistä pidimme laajat valmennukset aina työkalujen taktisesta käytöstä oman ajan hallintaan ja social sellingin parhaisiin käytäntöihin.
Asiantuntijana somessa
Linjasimme, millainen sisällön kärki ja oma äänen sävy asiantuntijoille sopii. Lisäksi mietimme, miten heitä kannustetaan, jaetaan onnistumisia ja saadaan muutosajatukset vietyä käytäntöön.
Tunneälykäs kohtaaminen
Miten inboundin aikakaudella asiakkaan kohtaamisessa ollaan läsnä ja pystytään hyödyntämään asiakkaan verkkokäyttäytymisen tieto?
Olemme apunasi ja tukenasi! Kerro lyhyesti tilanteenne, niin me mietimme, miten sitä lähdetään yhdessä purkamaan.