Fondia nostaa myynnin ja markkinoinnin valmiuksia Differon avulla

Fondia hankki Differolta kattavan valmennuskokonaisuuden asiantuntijoidensa myynti- ja markkinointivalmiuksien kehittämiseksi.

 

Miksi Differo?

Kurkkaa videolta hurmaavien fondiaanien Tanja Pihan ja Mari Aulion kuvaus siitä, miten Fondia on kehittänyt organisaatioonsa myynnillisen kulttuurin, ja miten se auttaa yrityksen kasvussa. Entä miksi Fondia valitsi avukseen Differon asiantuntijoidensa myyntivalmiuksien nostamiseen?

Yhteistyön taustaa

Fondian liikevaihto kasvaa n. 15-20 % vuodessa, ja se panostaa suuresti asiantuntijamyyntiin. Verkkovaikuttavuus nähdään keskeisenä osana asiantuntijamyynnin työkalupakkia!

Lakipalveluiden ostamisen uudelleenajattelija Fondia  käynnisti Fondia Sales Academyn asiantuntijoilleen vuoden 2019 aikana. Asiantuntijoilla on Fondialla keskeinen rooli myynnissä ja markkinoinnissa: Osa asiantuntijoista on farmereita ja osa huntereita.

Fondia Sales Academyn lähtötilanteessa Fondian asiantuntijoilla oli kaikilla olemassa olevat LinkedIn-tilit, ja social selling -taidot olivat isolla osalla jo kehittyneet pitkällekin. Tähän yritys kaipasi systematiikkaa, innostusta ja valmiuksien nostoa.

list-checkmark-purple

Olemme tehneet Fondian kasvun eteen  systemaattisesti toimenpiteitä siihen, miten lähdemme rakentamaan asiantuntijoidemme valmiuksia pitää huolta olemassa olevista asiakkaistamme sekä tekemään uusasiakashankintaa.

Tanja Piha, Growth Booster Fondia

Tanja_Piha

Mistä Fondian valmennukset koostuivat?

Social selling

Miten toimia verkossa niin, että se edesauttaa myyntiä tai tuo selkeää apua markkinointiin? Social sellingistä pidimme laajat valmennukset aina työkalujen taktisesta käytöstä oman ajan hallintaan ja social sellingin parhaisiin käytäntöihin. 

Asiantuntijana somessa

Linjasimme, millainen sisällön kärki ja oma äänen sävy asiantuntijoille sopii. Lisäksi mietimme, miten heitä kannustetaan, jaetaan onnistumisia ja saadaan muutosajatukset vietyä käytäntöön. 

Tunneälykäs kohtaaminen

Miten inboundin aikakaudella asiakkaan kohtaamisessa ollaan läsnä ja pystytään hyödyntämään asiakkaan verkkokäyttäytymisen tieto? 

Onko teidän organisaatiossanne tarvetta lähentää myyntiä ja markkinointia? 

Olemme apunasi ja tukenasi! Kerro lyhyesti tilanteenne, niin me mietimme, miten sitä lähdetään yhdessä purkamaan.